Kedvenc reggelim (mákos, cukormentes hajdinakása)

Mostanában nagyon rákaptam a mákra-a testem tudja, hogy mi kell neki, mert rengeteg benne a kalcium és a vas. 

A hajdina a másik, amit nagyon megszerettem. Együtt meg pláne finomak.

Hozzávalók: (4 kiadós adag)

3 dl hajdina (pörkölt)

6 dl víz

Egy banán 

Egy marék mazsola

Mák ízlés szerint a tetejére, esetleg némi eritrittel keverve.

Megfőztem a vízben a hajdinát, a banán és a mazsola társaságában. (Krumplinyomót szoktam használni hozzá.)

Tálkába raktam és NAGYON SOK mákot szórtam rá. Ezután összekevertem. Lehet hozzá szilvalekvárt is keverni, vagy szomorú reggeleken juharsziruppal felütni. 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: